zondag 22 februari 2015

Zandstorm

Shamal ofte enorme wind dit weekend, gevolg: zandstorm.
Deze foto is niet van eigen hand, wel van een rugby-team-genoot, die slim genoeg was om een foto te maken net voor in spoedtempo beschutting werd gezocht.


Ik trok enkel foto's van de binnenkant van ons huis toen de wind ging liggen.



Voor alle duidelijkheid de ramen en deuren waren gesloten tijdens de storm!


Het leven staat altijd even stil tijdens een zandstorm want buitenkomen was de laatste 2 dagen niet echt een optie.

11 opmerkingen:

  1. Hola, da's serieus indrukwekkend, wat een natuurkracht.
    Succes bij het poetsen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fiew, ik hoop dat jullie een kuisvrouw hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk lijkt mij dat, al dat zand binnen in huis. Je moet weten dat ik zand haat... dat gevoel onder mijn voeten, brrrrr. Maar tegen dat natuurgeweld valt natuurlijk niets te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onder de indruk! En ik ben al niet echt een zandmens. Zo 2 dagen binnen blijven kan misschien ook wel gezellig zijn?
    Succes met jullie opkuis (of is die al achter de rug?).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei hoe begin je hier aan om dat zand allemaal weg te krijgen?!Ben blij dat het bij ons niet voorkomt zo'n zandstorm want ik ben gene fan van zand,ga niet graag naar het strand zwijg stil dat je hele huis en inboedel vol ligt met het spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai !! Veel virtuele steun bij het kuiswerk en dubbel en dik genieten van het buitenkomen na zo opgesloten te zitten . En hopelijk is er niet teveel schade ?

    BeantwoordenVerwijderen