dinsdag 8 januari 2013

Tahir heeft mijn telefoonnummer

Toen ik enkele maanden terug voor het laatst in de winkel van Tahir was –je weet wel de man die in de gelijknamige winkel werkt en waar ik deze rollen kocht- werd mijn telefoonnummer genoteerd. De aardige man zou me bellen als hij iets staan had waarvan hij dacht dat het me zou aanspreken.
GSM nummers uitdelen daar wordt hier nogal kwistig mee omgesprongen en ik liet dan ook gewoon mijn nummer achter; wetende dat hij het in zijn schuif zou steken bij vermoedelijk honderden andere nummers en me vermoedelijk nooit zou bellen.
Bij het ochtendgloren, kreeg ik echter telefoon: ”Madame, mister Tahir from fabric shop, I have good roll, nice fabric, you will like, you should come to shop now!”
Eigenlijk moest ik in mijn werkkamer blijven en doorwerken aan het verjaardagskado voor onze oudste dochter, maar ik kon niet weerstaan en sprong tijdens mijn pauze in de wagen.
Resultaat: Een ganse rol Retro Little Chef van Michael Miller! De timing kon niet beter zijn, net wat ik nodig had om het verjaardagskado van Louka de ‘final touch’ te geven (morgen kan je lezen wat het werd).


De vorige Give Away is nog niet verzonden en ik weet al wat de volgende wordt, de stof is superschattig! Volgen Volgen Volgen die Blog!

En... ik kocht ook enkele meters Rocket Launch Club en Children @ Play Aqua Balloons beide van Sarah Jane Studios voor Michael Miller.



Ondanks de zandstorm, vond ik het toch een prachtige dag, bedankt alweer mr Tahir! 

33 opmerkingen:

  1. We hebben dezelfde smaak precies - van deze liggen er ook enkele yards in mijn kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi winkeltje!! Wat een super vondst! Ben benieuwd wat er van gemaakt wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zeg je zoiets, ik moet hier dringend weer veel meer beginnen naaien, want de voorraad 'te verwerken' stof wordt langzamerhand groter dan de hoeveelheid 'afgewerkte items' en dat maakt me onrustig!

      Verwijderen
    2. Ik weet nog wel iets waar je je stof mee kwijt komt :)

      Verwijderen
  3. Oh, I like. Ik zou er bijna voor verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meneer Tahir, dat is nen toffe mens!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe man, u zo bellen voor een leuk stofje. Ben benieuwd wat het geworden is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We all ♥ TAHIR !!!!
    Ik volg al van het prille begin en voel dat ik nu ga winnen.
    Katrien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh. Hoe zalig, een ganse rol van zo'n prachtige stof !!! Hier werkt dat maar per meterke of zo.

    Ik volg nog maar net je blog (ontdekte het nog maar pas), maar ben nu al grote fan. En ik kijk zooooo uit naar je volgende give-aways! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw weer zo'n schatten. Hou Tahir maar in ere!!!
    Gelukzak haha ;o)En hoeveel zijn de verzendingskosten naar België? enig idee????
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, bij de vorige give away was de verzending duurder dan de give away zelf! Dus daar moet ik nog iets op vinden. Ik ga vanaf nu als ons bezoek terug naar huis gaat, pakjes meegeven denk ik en indien de winnaar van de give away in belgie of nederland woont, kan het dan vanuit belgie worden verzonden.
      Ook moet ik eens uitzoeken hoe ik een beetje van die grote voorraden mee kan zeulen naar belgie deze zomer zodat ik misschien wat mensen kan laten meegenieten van die heerlijke stofjes. Ik hou jullie op de hoogte.

      Verwijderen
  9. Mr Tahir mag mijn gsm nummer ook hebben hoor :) Alleen zou het nogal ver zijn...
    Ziet er een supermooi stofje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Da's echt helemaal de omgekeerde wereld dan bij ons :-), het zou wel machtig zijn mocht een stoffen(web)winkel even bellen om te zeggen dat er iets is wat ik graag zie. Goeie smaak trouwens, die Tahir :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij gelukzak :) Mag ik eens vragen: hoeveel kost dat daar bij meneer Tahir?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongeveer 7 keer minder dan in de gemiddelde online winkel.

      Verwijderen
  12. Maar enfin! Wat een chance! Ik heb die stofjes ook allemaal liggen, weliswaar in iets bescheidenere hoeveelheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die met de ballonnen vind ik prachtig , stuur maar een rolletje naar Belgie a.u.b. ??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk, daar wordt een mens blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeft meneer Tahir geen Belgische broer? Dan krijgt die mijn nummer ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha... die Tahir. Je bent waarschijnlijk zijn beste klant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Me like Tahir :-)
    Zeg maar dat hij je nog mag opbellen...

    Gr. Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh die met de kinderkoks is de max! Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze blijven ongelooflijk die stoffenverhalen van jou. Wij zijn sinds 2 weken naar Singapore verhuisd voor enkele jaren. Ben al in de Arabische wijk geweest en de stoffenwinkels daar zien er net zo uit als jouw beschrijving en foto's. Ik hoop dus uit de grond van mijn hart dat ik daar ook dergelijke schatten kan spotten. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is Singapore nog veel beter om schatten te vinden! Binnenkort weet je vermoedelijk nog leukere aanwinsten te scoren. En... veel succes als expatriate in Singapore. Is het jullie eerste 'buitenland' ervaring?

      Verwijderen
  20. Hier is het bijna strijden als er eens zo'n schattige stofjes in een webwinkel verschijnen, dan blijkt het binnen de week uitverkocht. En daar bij jullie telefonische service om te verwittigen dat er hele rollen toegekomen zijn. Waaw, wat ' n superstoffenshop ! Dikke duim omhoog voor die Mr. Tahir !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gewèèèèldige stofkes! Super dat jij Mr Tahir hebt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo een leuke blog... kan je me nergens toevoegen zodat ik telkens een mail krijg bij een nieuwe update!

    Leuke stofjes trouwens die jij altijd gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een volger bent en je raadpleegt je blogger leeslijst dan kan je zien wie er allemaal berichtjes heeft gepost. Zo overloop ik enkele keren per week mijn leeslijst. Hoe je een automatische update kan krijgen dat bekijk ik eens in mijn eigen instellingen. Ik hou je op de hoogte.

      Verwijderen
  23. Bedankt ga het straks eens bekijken!

    Op sommige blogs kan ik mezelf inschrijven voor mail bij nieuwe update:) ga het zeker bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marina,
      Ik heb het vandaag nog eens goed bekeken en ik zie niet direct hoe het te veranderen in je eigen instellingen. Daarom speciaal voor jou: onderaan de blog (dus volledig doorscrollen tot onder het laatst zichtbare bericht) staat er vanaf heden een balk met de mededeling: follow by email.
      Veel volgplezier!

      Verwijderen
  24. ik heb me direct ingeschreven heel erg bedankt...
    Je ben een heel lieve blogster:)
    Marina x
    Kan ik je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen